cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

ساخت پارتیشن با پروفیل شیاردار

یکی از کاربردهای پروفیل آلومینیوم شیاردار، ساخت پارتیشن می باشد. بهینه ترین مدل پروفیل آلومینیوم شیاردار برای ساخت پارتیشن، به خصوص در مراکز تجاری و اداری پروفیل آلومینیوم شیاردار 30در30 (مناسب برای تیرها) و پروفیل آلومینیوم شیاردار 30 در 60 (مناسب برای ستون ها به خاطر استحکام بهتر) می باشد.

یکی از دلایل استفاده از پروفیل شیاردار در ساخت پارتیشن ، ارزان تر بودنِ آن نسبت به پروفیل های پارتیشنی موجود در بازار و همچنین راحت تر نصب شدنِ آن و از این رو پایین تر آمدن هزینه های نصب می باشد.

در حال حاضر استفاده از شیشه در پارتیشن های آلومینیم بسیار رایج می باشد که جهت نصب آن می بایست از لاستیک های مخصوص نصب شیشه در شیار پروفیل استفاده کنید تا احتمال فشار و شکستن شیشه در پروفیل آلومینیوم را از بین برده و همچنین لقیِ آن را نیز از بین ببرد. این لاستیک ها را می توانید از شیشه فروش ها تهیه کنید.

نکته ی مهم دیگر در استفاده از پروفیل شیاردارد جهت ساخت پارتیشن، خالی ماندن شیارها می باشد. در چنین شرایطی امکان استفاده از هیچ کدام از نبشی های دیواره دار و مخفی میسر نیست. برای چنین موارد می بایست از اتصال زانویی مخصوص پروفیل شیاردار استفاده شود. به علت نیاز به سوراخ کاری پروفیل در این مدل اتصالات، حتما قبل از خرید با همکاران ما مشورت کنید و یا از واحد فروش بخواهید که عملیات سوراخ کاری را برای شما انجام دهند.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید