cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی در وایمند

یکی از امکانات جدیدی که برای مشتریان عزیز در وایمند شاپ ایجاد کرده ایم، امکان تولید پروفیل آلومینیوم بر اساس نظر مشتری می باشد.

تا قبل از این ما در وایمند شاپ صرفا پروفیل آلومینیوم شیاردار و به صورت متری عرضه می کردیم و فقط از قالب های موجود خودمان تولید می کردیم. بعضی از مشتریان محترم این درخواست را داشتند که بعضی از پروفیل های آلومینیومی  مد نظرشان، لیست پروفیل های موجود ما نیست و در بازار یا پیدا نمی شود و یا با قیمت های بالا فروخته می شود و از این رو درخواست تولید پروفیل آلومینیوم اختصاصی داشتند.

اکنون در وایمند شاپ امکان ارائه ی خدمات زیر در حوزه ی تولید پروفیل آلومینیوم وجود دارد:

  1. ساخت قالب های اکستروژن جهت تولید پروفیل آلومینیوم :

اولین گام در تولید پروفیل آلومینیوم ساخت قالب می باشد. این قالب می بایست دقیقا متناسب با نقشه ی پروفیل آلومینیوم بوده و از نظر ابعاد متناسب با دستگاهی دستگاه پرس اکستروژن) که قرار است تولید توسط آن انجام شود باشد. برای طراحی قالب، می بایست نقشه ی CAD یا نمونه ی پروفیل به همراه یراق آلاتی که قرار است در آن پروفیل آلومینیومی استفاده شود، در اختیار قالب ساز قرار گیرد.

Alluminium3.jpg

  1. مواد اولیه (بیلت آلومینیوم) جهت تولید پروفیل آلومینیوم:

 خوراکِ دستگاه پرس اکستروژن بیلت آلومینیوم می باشد که استوانه هایی از آلیاژ آلومینیوم می باشد و بر اساس نیاز مشتری می تواند فابریک، آلیاژی و یا ضایعاتی باشد. کارشناسانِ ما در وایمند شاپ بر اساس نیازهای شما و اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می دهید، مواد اولیه ی مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

Alluminium4.jpg

Alluminium1.jpg

  1. خدمات پوششی برای پروفیل آلومینیوم

پس از تولید پروفیل آلومینیوم، بسته به نیازِ کاربر ممکن است پروفیل بدون هیج عمل اضافه ای مستقیما بسته بندی و برای کاربر ارسال گردد و همچنین ممکن است پس از تولید، پوششِ رنگ و یا آنودایز روی آن قرار گیرد. در مواردی که پروفیل با مواد غیر فابری تولید می گردد، معمولا به صورت خام و یا با رنگ کوره ای مورد استفاده قرار می گیرد و در مواردی که از مواد فابریک و درجه یک استفاده می شود غالبا با پوشش آنودایز استفاده می گردد.

Alluminium5.jpg

Alluminium6.jpg

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید