cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

پروفیل آلومینیوم صنعتی (پروفیل شیاردار) 30x30 سنگین به زودی در وایمندشاپ

نزدیک به دو سال است که پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی 30x30 را در میان محصولات وایمند شاپ قرار داده ایم و البته خیلی زود جای خود را در میان مشتریان عزیز باز کرد. این مقطع پروفیل شیاردار که اسلات 8 میلیمتری می باشد، از نظر استحکام در میان مقطع 25x25 و 40x40 متوسط ما قرار دارد و از همین رو بود که هم از لحاظ قیمت و هم ظرافت گزینه ی بسیار بهینه ای برای کاربرانی بود که می خواستند فریمِ کاور دستگاه و یا پرینترهای سه بعدی خانگی و یاحتی CNC های کوچک Desktop بسازند. وزن هر متر طول پروفیل 30x30 ما 790 گرم است که در مقابل پروفیل مهندسی 40x40 که دارای وزن 1.35 کیلوگرم است اختلاف نسبتا قابل توجهی دارد و با توجه به قیمت های بازاریِ پروفیل آلومینیوم می توان گفت گزینه ی مناسبی است.

همکاران ما در بخش فنی و طراحی وایمند شاپ، پس از بررسی فیدبک های دریافتی از مشتریان محترم و همچنین بررسی نقشه های پروفیل شیاردار شرکت های خارجی در نهایت تصمیم گرفتند که پروفیل 30x30 را علاوه بر مدل فعلی (سبک) در اندازه ی سنگین نیز موجود کنند. هدف ما از این کار این است که، در عین حفظ ظرافت کار استحکام را افزایش دهیم. در مدل سنگین با پر شدن چهار سوراخ گوشه های کناری وزن و البته استحکام به شدت افزایش پیدا کرده است.

یکی از مشکلاتی هم که درر تولید پروفیل مهندسی 30x30 سبک وجود دارد مشکلاتی است که در آنودایز آن ایجاد می شود. هنگام آنودایز مواد سودِ سوزآور به داخل این سوراخ ها نفوذ کرده و به علت کوچکی آن ها و سیالیت پایین موارد، از آن خارج نمی شود. از این رو پس از چند رو این مواد به خارج از پروفیل نفوذ کرده و در بسته ها سفیدک می زنند و برای همین مشکلات زیادی در کیفیت کار ایجاد می کنند.

اما این مشکل در مدل سنگین وجود ندارد (به علت پر شدن سوراخ های کناری) و از این رو امکان ارائه ی کیفیت بالاتر در آنودایز بیشتر خواهد بود.

پروفیل آلومینیوم صنعتی 30x30 Heavy از نظر اندازه ی شیار (slot 8mm) همچنین ابعاد بیرونی کاملا شبیه مدل سبک می باشد ولی دارای استحکام بالاتری می باشد و نزدیک به 250 گرم در هر متر سنگین تر است. حتی عزیزانی که می خواهند از پروفیل آلومینیوم 30x30 در فریم آلومینیومی خود استفاده کنند می توانند کاملا ترکیبی عمل کنند. در جاهایی پروفیل سبک، در جاهای حساس پروفیل سنگین و در جاهای حساس تر پروفیل مهندسی 30x60 به کار ببرند.

فرآیند ساخت قالب و تست با موفقیت انجام شده و امیدواریم در آینده ی بسیار نزدیک در برنامه ی تولید قرار داده و در سایت وایمند شاپ موجود کنیم.

با عضویت در کانال تلگرام و ایسنتاگرام وایمندشاپ و همچنین از طریق سایت می توانید از موجود شدن این پروفیل آلومینیومی با خبر شوید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید