cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

پروفیل شیاردار (پروفیل مهندسی) 35x35 به زودی در وایمند شاپ موجود می گردد

همان گونه که بارها گفته ایم، ما در وایمند شاپ قصد داریم به عنوان مجموعه ای تخصصی در زمینه ی پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) و اتصالات پروفیل و یراق آلات وابسته، همواره بهترین و متنوع ترین راهکارها و ایده ها را در ساخت فریم با پروفیل آلومینیومی را ارائه کنیم. از این رو همواره تیم مهندسی ما در حال تحقیق و طراحی و مطالعه بوده و دائما سعی می کنیم فیدبک های دریافتی از مشتریان خود را آنالیز کنیم.

یکی از جدیدترین محصولاتی که به زودی ارائه می کنیم پروفیل شیاردار 35x35 می باشد. این مدل پروفیل از مدل شیار 10 می باشد و از مقاطع بسیار جالب و پر کاربرد خواهد بود.

پروفیل مهندسی 35x35 از نظر استحکام بسیار به پروفیل آلومینیوم 40 در 40 نزدیک می باشد و حال آن که از نظر ظرافت و زیبایی به پروفیل 30*30 شبیه است و از همه مهمتر برای آن هایی که قیمت برایشان مهم است یک راهکار عالی است. زیرا وزن آن از پروفیل مهندسی 40*40 نیز کمتر است.

امکان استفاده از مهره های اسلات 10 استحکام بسیار خوبی در اتصال آن ارائه می کند و به قول معروف یک پروفیل همه فن حریف بوده و در عین حال بسیاری از معایب پروفیل های همسایه ی خود (یعنی سری 30*30 و 40*40) را نیز پوشش داده است.

پر بودنِ چهار سوراخِ کناری این مدل پروفیل مهندسی را به زبان ساده به یک پروفیل 40 در 40 شبیه کرده است که آن را چنان فشرده اند که مانند پروفیل 30 در 30 کوچک و ظریف و پر قدرت کرده است.

برای اتصال این مدل پروفیل آلومینیومی می توانید از نبشی های یک طرفه ی دوبل 30 در 30 با ارتفاع 60 استفاده کنید. 

به محض موجود شدن این پروفیل آلومینیوم مهندسی در سایت وایمند شاپ، از طریق کانال های ارتباطی تلگرام، اینستاگرام و سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد و متعاقبا اطلاعات کامل تری را در اختیارتان قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید