cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

قفل برای درب کابینت های صنعتی با پروفیل شیاردار صنعتی

آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید روی فریمی که با پروفیل شیاردار ایجاد شده است قفل بزنید؟راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که در این مطلب به یکی از این روش ها اشاره می کنیم. در صورتی که مانند شکل زیر از پلکسی گلس به عنوان در استفاده کرده اید می توانید از قفل های ربع گردشی (Quarter Turn Lock) استفاده کنید.

قفل های ربع گردشی در صنعت دارای گستره ی استفاده ی وسیعی هستند. یکی از ویژگی های بارز آن ها، استفاده سریع و راحت است. به گونه ای که با ایجاد یک کات دایره ای روی درب و یک مهره (مهره ی 6 گوش که معمولا به همراه قفل توسط فروشنده روی جنس موجود است) خیلی سریع بسته می شود.
در مواردی که از پلکسی (ترجیحا با ضخامت 6 و بالاتر) و یا حتی MDF و یا سایر کامپوزیت های مشابه به عنوان درب استفاده می کنید، می توانید با استفاده از این ایده ی ساده و قفل ربع گردشی و استفاده از شیار پروفیل آلومینیوم شیاردار درب را قفل کنید. از آن جهت که ممکن است از پروفیل مهندسی مختلفی به عنوان فریم استفاده کنید لازم است که پلکسی خود و چارچوب را به شکل مناسب رگلاژ کنید و همچنین برای درگیر شدن مناسب زبانه با شیار پروفیل مهندسی از زبانه ی مناسب استفاده کنید.

در بازار، فروشندگان قفل های ربع گردشی، زبانه های مختلفی برای قفل خود ارائه می کنند که در طول زبانه و انحنا دارای تنوع است. این زبانه ها با استفاده از خم ورق های قطور تولید می شوند. در ساخت کابینت های صنعتی اعم از تابلو برق ها، تابلوهای فرمان، دستگاه های CNC وسایر کابینت ها از این مدل قفل ها بسیار استفاده می شود.

شرکت ها و کارخانجات زیادی در زمینه ی تولید قفل ها و یراق آلات کابینت های صنعتی در ایران و جهان وجود دارد. این مدل قفل ها دارای تنوع های بسیار خوبی می باشند. می توانید با مطالعه ی کاتالوگ های آن ها ایده های خوبی بگیرید و از تنوع های موجود در طراحی خود استفاده کنید و به طرح های زیبایی برسید.

 

در صورت تمایل و جهت کسب راهنمایی و مشاوره می توانید با واحد فنی وایمند شاپ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید