cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

اختلاف قیمت در پروفیل شیاردارسنگین و سبک

گاهی اوقات پیش می آید که بعضی از مشتریان محترم از ما می پرسند که چرا شما مثلا پروفیل 20x20 شما با قیمتی بالاتر از فلان همکارتان می فروشید؟ پاسخ ما این است که مهمترین پارامتر در تعیین قیمت یک مقطع آلومینیومی وزن آن می باشد. در شرایط مساوی، یعنی مواد اولیه ی (بیلت) فابریک و درجه یک، آبکاری با کیفیت، سختی بالا و سطح بدون خط و خش و تمیز، پروفیل آلومینیومی که سنگین تر باشد طبیعتا گران تر می باشد و از آن جهت که پروفیل آلومینیوم شیاردار به صورت متری به فروش می رسد، بسیاری از مشتریان عزیز متوجه این اختلاف نمی شوند.

به عنوان مثال پروفیل شیاردار 20x20 متداول بازار با وزن متر طول 0.330 کیلو گرم می باشد و این در حالی است که پروفیل شیاردار 20x20 در وایمند شاپ با وزن متر طول 0.400 کیلو گرم عرضه می شود و به همین دلیل به تنهایی این امر می تواند 20% اختلاف قیمت ایجاد کند. این که یک کاربر بخواهد از پروفیل سنگین استفاده کند یا سبک بستگی به میزان استحکام مورد نیاز و میزان بودجه ایشان بستگی دارد.

از این رو خواهشمندیم هنگام سفارش پروفیل آلومینیوم شیاردار حتما با همکاران ما جهت انتخاب مقطع مناسب و سنگینی و سبکیِ آن مشورت کنید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید