cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

لولا با سوراخ لوبیایی برای پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

اگر شما قصد ساخت یک کابینت صنعتی با پروفیل مهندسی را داشته اید حتما با مشکل تهیه ی لولای مناسب برای آن برخورد کرده اید.

یکی از معضلات اساسی در این زمینه پیدا کردن لولایی است که مرکز سوراخ های آن، با آکسِ شیارهای پروفیل مهندسی مورد استفاده یکسان باشد. پروفیل شیاردار 45x45 دارای همین معضل است. زیرا شاید خیلی سخت باشد که لولایی پیدا کنید که فاصله ی مرکز سوراخ های آن 45 میلیمتر باشد.

اگر هم لولایی پیدا کنید که فاصله ی سوراخ هایش بیشتر باشد، بین درب چارچوب یک فاصله ی ناخواسته ایجاد می شود که طبیعتا به هیچ وجه مطلوب نخواهد بود.

 

هرچند که در مورد لولا تنوع های زیادی در بازار پیدا می کنید ولی متداول ترین مدل لولای مناسب برای فریم های ساخته شده با پروفیل شیاردار، لولای کتابی یا تخت می باشد که با استفاده از پیچ و مهره تی بسته می شود.

 

 

لولاها معمولا یا از جنس زاماک هستند و یا آهن. زاماک (آلیاژی از فلزی روی) و آلومینیوم از متداول ترین فلزاتی هستند که برای دایکست بسیار مناسب هستند. و لولاهای آهنی نیز با استفاده از پس و خم ورق های آهنی یا استیل تهیه می شود.

با استفاده از روش دایکست می توان لولاهایی با ابعاد و نقشه های پیچیده تر ساخت که امکاناتِ مناسب تری را در اختیار کاربر قرار می دهد در حالی که نمی توان با ورق و خم کاری چنین چیزی را ساخت.

ما در وایمند شاپ مدل جدیدی از لولای زاماکی با روکش کروم را موجود کرده ایم که امکان استفاده در پروفیل شیاردار 45x45 و همچنین پروفیل مهندسی 40x40 را به صورت هم زمان به کاربر ارائه می کند.

این مدل لولا دارای دو سوراخ M8 با فاصله 40 میلیمتر از یکدیگر می باشند که می توان به صورت مستقیم دو پروفیل مهندسی 40x40 را به یکدیگر متصل کرد. یک سوراخ لوبیایی نیز در آن تعبیه شده است که فاصله ی مرکز آن ها 40 میلیمتر است  و می تواند تا 45 میلیمتر نیز آن را افزایش داد. ابعاد کل لولا نیز 40 میلیمتر است. پس می توان هم برای پروفیل شیاردار 40x40 و هم پروفیل شیاردار 45x45 استفاده کرد.

بهترین گزینه ی پیچ برای این لولا، M8 می باشد که طبیعتا لازم است از مهره تخت و یا مهره تی M8 شیار 10 در آن استفاده کرد. مدل لوبیایی سوراخ لولا این امکان را می دهد که در صورتی که کاربر پروفیل های دیگری را مورد استفاده قرار داد و یا نیاز داشت فاصله ی بین درب و چارچوب را رگلاژ کند، این امکان را داشته باشد.

در صورت نیاز به مشاوره یا راهنمایی می توانید با واحد مهندسی فروش وایمند شاپ تماس بگیرید.

 

جهت دیدن لیست انواع پروفیل آلومینیوم شیاردار کلیک کنید

جهت خرید انواع لولا متناسب با پروفیب مهندسی نیز اینجا کلیک کنید

 

تمامی محصولات وایمند شاپ در دسته بندی یراق آلات صنعتی را یکجا ببینید

 

 

 

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید