cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

آشنایی با برش پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی

خدمتی که ما در وایمند شاپ عرضه می کنیم شامل برش پروفیل آلومینیوم شیاردار با دقت بالا می باشد که این امکان را به مشتریانی که امکانات برش ندارند کمک می کند که ایده های خود را بدون امکانات خاصی و صرفا با چند ابزار ابتدایی مثل آچار و پیچ و چکش پیاده سازی کنند. اما بسیاری مشتریان عزیز ما ترجیح می دهند که برش ها را خودشان در کارگاه خود بدهند و پروفیل آلومینیوم را به صورت شاخه کامل تهیه کنند و از این رو سوالاتی در مورد برش پروفیل آلومینیوم از ما می پرسند.

اولین اشتباه متداول عزیزان این است که می خواهند پروفیل آلومینیوم را با اره های آهن بر برش بزنند. اره های آهن بر معمولا دارای دور پایین می باشند. زیرا باید با یک مایع خنک کن (که متداول ترین آن ها آب و صابون است) خوب و به آرامی خنک شوند و نباید هنگام حرکت تیغه به آن فشار زیاد وارد شود. زیرا آهن دارای استحکام بالای است و به سرعت تیغه و یا حتی موتور را از بین می برد. ولی در مورد آلومینیوم کاملا بر عکس است. آلومینیوم به نسبت آهن نرم تر می باشد و به سرعت بالایی برش می خورد. مایع خنک کن مناسب هم کمی روغن (حتی روغن سوخته ی ماشین) می باشد که با کمی پاشش آن روی تیغه در هنگام شروع می توان عمر تیغه را بالا برد. به هیچ وجه لازم نیست که هنگام موقع برش پروفیل آلومینیوم آب و یا روغن یا سایر مایعات روان کار را روی قطعه بریزید. سرعت برش بسیار بالاست. سرعت پایین در برش آلومینیوم می تواند کیفیت برش را پایین آورده و مقطع آلومینیومی را دندانه دندانه کند.

ممکن است بعضی از دستگاه های برش آهن را دیده باشید که با استفاده از صفحه ی برش موسوم به صفحه ی سنگ آهن را با دور بالا می برند. به هیچ وجه از این ابزار هم استفاده نکنید. این تیغه ها مناسب آلومینیوم نیستند. برای برش آلومینیوم حتما از تیغه های الماسه ی مخصوص استفاده کنید. این تیغه ها دارای تکه های فولادی بسیار محکم و تیزی هستند که پس از تعداد برش بالا قابلیت تیز می شوند و اگر هم تمام شوند می توان آن ها کند و مجدد تکه های نو در آن کاشت.

دور اره های آلومینیوم بر نزدیک به 3000 دور (2800 واقعی) می باشد و البته مهم نیست که از بالا به پایین حرکت کند یا از پایین به بالا. اما جهت چرخش آن باید به سمت داخل باشد. پس حتما قبل از شروع به کار جهت چرخش را چک کنید. زیرا ممکن است قطعه را به سمت شما پرت کرده و صدمات جدی وارد کند. جهت چرخش تیغه هم باید هم جهت زاویه ی الماسه ها باشد. در غیر این صورت برش درست انجام نمی شود.

دستگاه های متداول بازار به صورت بالا می باشند. مدل های CNC و یا دقیق تر هم می باشند که دارای قیمت های بالاتری هستند.

ما در کارخانه ی وایمند با استفاده از تجربیات نیروهای فنی خود و دستگاه های به روز سعی داریم که برشی با کیفیت مناسب به شما عزیزان عرضه کنیم.

در صورت نیاز به راهنمایی درباره ی برش پروفیل آلومینیوم شیاردار خریداری کرده از ما می توانید با واحد مهندسی فروش تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید