cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

استفاده از پیچ قارچی برای ایجاد اتصال عمود و نصب پنل در شیار پروفیل مهندسی

آیا تا به حال پیش آمده است که با پروفیل شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) یک فریم مکعبی بسازید و قصد داشته باشید برای همه ی طرف های آن درب و پنل با پلکسی یا شیشه تعبیه کنید؟

بدون شک متداول ترین و ساده ترین اتصال برای پروفیل مهندسی نبشی زاماکی و نبشی دیواره دار است که هر دوی این ها شیار پروفیل آلومینیوم را اشغال کرده و امکان قرار دادنِ هر پنلی (اعم از پلکسی، شیشه و یا هر چیزِ دیگر) را صلب می کنن.

در چنین شرایطی پیشنهادِ ما استفاده از پیچِ قارچی است.

مرکز پروفیلِ عمود را قلاویز کنید. سوراخی در بدنه ی پروفیل دیگر ایجاد کنید. این سوراخ می بایست فقط برای ورود آچار جهت سفت کردن پیچ باشد.

پیچ قارچی را کمی داخل سوراخِ قلاویز شده ی پروفیل شیاردار بپیچید و سپس ریلی از ابتدای شیار پروفیل مهندسی دیگر وارد کنید. با استفاده از آچار آلن و سوراخ ایجاد شده پیچ را آنقدر سفت کنید که دو پروفیل صنعتیِ عمود بر هم سفت شوند.

حالا هم یک اتصال عمودِ قوی میان دو پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی ایجاد کرده اید و هم شیارهای آن را برای استفاده از پلکسی و یا پنل آماده کرده اید.

در صورت تمایل می توانید پروفیل های آلومینیوم شیاردار سفارشی خود را به صورت قلاویز شده بخواهید. پیچ های قارچیِ مناسب نیز بر اساس سفارش شما تامین خواهد شد.

در مورد استفاده از نوار لاستیکی و هوابند هنگام بستن پنل در شیار پروفیل مهندسی در مقالات بعد به تفصیل توضیح خواهیم داد.

برای سفارش با بخش قروش وایمند شاپ تماس بگیرد و یا با آی دی تلگرام salevymand@ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید