cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

اتصال زانویی 90 درجه مخصوص پروفیل مهندسی شیار 6 و 8 (به زودی)

یکی از محصولاتی که به سرعت جای خود را در میان مصرف کنندگان پروفیل مهندسی باز کرده است، اتصال زانوی 90 درجه می باشد. از مهم ترین ویژگی های این اتصال امکان مخفی کردن آن در سمت داخلی فریم و همچنین آزاد ماندن شیار پروفیل مهندسی می باشد که برای کسانی که می خواهند در فریم آلومینیومی خود از پنل های چوبی، شیشه ای و... استفاده کنند گزینه ی بسیار مناسبی است. مخصوصا در مورد مشتریانی که میزهای کار آلومینیومی می سازند نیز بسیار محبوب می باشد زیرا می توانند سیلندر و پیچ اتصال زانویی را در زیر چوب مخفی کنند. علاوه بر این با نصب زه های شیار پر کن می توان به طور کامل اتصال زانو را از نظر بیننده پنهان کرد. به گونه ای که انگار از هیچ اتصالی استفاده نشده است.

تیم مهندسی و تولید وایمند شاپ پس از این استفاده از اتصال زانویی 90 درجه شیار 10 اکنون درحال آماده سازی این محصول برای شیار 8 و 6 می باشد که به زودی در سایت موجود خواهد شد. به علت اهمیت زه شیار پر کن، به صورت موازی در حال آماده سازی زه برای سایز شیارها در رنگ های مختلف هستیم تا بتوانیم جذابیت استفاده از این اتصال ها را برای کاربران عزیز دو چندان کنیم.

به این علت که مکان سوراخ کاری روی پروفیل جهت بسته شدن دقیق پروفیل بسیار حساس و حیاتی می باشد پیشنهاد می کنیم از خدمات سوراخ کاری پروفیل مهندسیِ ما استفاده کنید تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.می بایست یک سوراخ روی بدنه ی پروفیل زده شود و ضمنا مرکز پروفیل مهندسی دوم نیز 1 میل گشاد تر شود. در صورت تمایل به انجام سوراخ کاری توسط خودتان هم می توانید از واحد مهندسی فروش ما راهنمایی بگیرید.

 

لطفا از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام ما در انتظار موجود شدن این محصولات برای پروفیل مهندسی شیار 8 و 6 باشید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید