cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

اتصال زانویی زاویه دار و 90 درجه مخصوص پروفیل شیاردار اسلات 10

در ساخت فریم های صنعتی با پروفیل شیاردار معمولا هدف استحکام بالای سازه می باشد. و از این رو بیشتر از نبشی و اتصالاتی که به بهبود این ویژگی کمک کند استفاده می شود و کمتر به زیبایی و نمای کار اهمیت داده می شود. در موارد بسیاری هم به علت بالا رفتن قیمت تمام شده ی سازه ی شیاردار کاربر سعی می کند با استفاده از سوراخ کاری و استفاده از پیچ قارچی و یا آلن فریم مهندسی خود را اسمبل کند.

که بزرگ ترین مشکل این روش مشخص بودن سوراخ و یا پیچ است.در ساخت میزهای اداری و یا فریم های صنعتی تجاری با پروفیل شیاردار اولین چیزی که مد نظر سازنده قرار می گیرد نمای فریم شیاردار است تا استحکام آن. از این رو می خواهیم شما را با اتصالی آشنا کنیم که به زودی در لیست محصولات تولیدی ما قرار خواهد گرفت و در پروفیل های آلومینیوم شیاردار صنعتی دارای کاربردهای بسیار جالب و وسیعی است.

اتصال زانویی 90 درجه و اتصال زانویی زاویه ای که به علت مدل نصب آن در پروفیل شیاردار می تواند در میزها و فریم های ساخته شده با پروفیل مهندسی در قسمتی از سازه مخفی شود و محل نصب آن مشخص نگردد و ضمنا مدل زاویه پذیر آن امکان اتصال پروفیل های مهندسی را در هر زاویه ای می دهد.

در شکل زیر یک فریم خاص با اتصال پروفیل های شیاردار مهندسی در زاویه ی 18 درجه ساخته شده است. با زه های مشکی رنگ روی شیارهای پروفیل آلومینیوم پوشانده شده است و از این رو شما چیزی جز پروفیل و زه نمی بینید. نمای کار در این فریم آلومینیومی کاملا در نظر گرفته شده است.

 

برای نصب اتصال زانویی حتما باید به اندازه ی قطر سیلندر روی بدنه ی یکی از پروفیل ها سوراخ ایجاد کرد. ما در تولید این مدل اتصال برای پروفیل شیاردار اسلات 10 از پین 10میلیمتری جهت افزایش استحکام اتصال استفاده کرده ایم که با توجه به این که پروفیل های مهندسی شیار 10 دارای سوراخ مغزی 9 میلیمتری هستند نیاز است که این مغز حتما با دریل به عمق حداقل 4 سانت و به میزان 1 میلیمتر گشاد گردد.

سیلندرهای تولیدی شرکت وایمند دارای طول کمتری هستند که پایین تر از لبه های پروفیل آلومینیوم قرار گرفته و بتوان با زه آن ها را پوشش داد.

تولید اتصال 90 درجه ای و زاویه ای به زودی آغاز می شود و عرضه ی آن نیز در سایت انجام می شود.

در تلاش هستیم تا جهت رفاه حال مشتریان محترم امکان ارائه ی خدمات سوراخ کای جهت نصب این اتصال را نیز فراهم کنیم.

 

 

 

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید