cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

ساخت انواع فریم های کاربردی با پروفیل آلومینیوم مهندسی شیاردار

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز اعتقاد دارید که آهن و جوشکاری بهترین راه ساخت هر سازه ی کاربردی است باید به شما پیشنهاد کنیم که فقط یک بار از پروفیل آلومینیوم در ساخت آن چیزی که مد نظرتان است استفاده کنید. ما در ساخت این فریم در کنار شما هستیم. آنگاه مطمئن باشید که لذت استفاده از پروفیل مهندسی شما را به سمت استفاده ی همشیگی از آن سوق خواهد داد. هر چند قیمت آهن از آلومینیوم یک سوم کمتر است.(البته به طور متوسط. این رقم ممکن است به 3.5 تا 4 درصد در زمان هایی هم برسد). اما به شما می گوییم که وزن آهن 3 برابر آهن است.

جدای از آن پروفیل آلومینیومی زنگ نمی زند. زیباست و در هر محیطی قابل استفاده است. جوشکاری و آلودگیِ ساخت ندارد پس در هر محیطی از جمله محیط هایی که امکان جوش کاری نیست قابل استفاده است. با پیچ و مهره بسیار محکم خواهد شد و هر زمان که نیاز شد می توانید آن را باز کنید و یا چیزی اضافه و کم کنید.

در هر جایی حتی اتاق کار، منزل و اتاق خوابتان هم می توانید با آن کار کنید. نگران نباشید. ما قطعات را به صورت برش خورده و تمیز در اختیار شما قرار خواهیم داد. کارشناسانِ ما از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما خواهند بود.

پس فرصت را از دست ندهید و ایده ای که در اینترنت یا مجله و... را دیده اید را با ما در میان بگذارید تا به شما در ساخت آن با پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی کمک کنیم.

 

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

مهمان

مهمان

04/مرداد/1400 12:39

سلام
من برای ساخت میز اورفرز نجاری و البته خط کش یا همون fence ازتون راهنمایی میخوام و البته با توجه به کمبود یراق آلات در این زمینه اگر یراق آلات لازم رو برای این پروژه و موارد مشابه مانند فنس میز برش چوب و سی آن سی روتر موجود دارید ممنون میشم راهنماییم کنید.

admin

admin

03/دی/1400 23:02

بازدید کننده ی گرامی
ضمن سپاس بابت پیام شما اکنون امکان ساخت میز اور فرز در سایت با کمک پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی و همچنین پروفیل مهندسی وی اسلات و مکانیزم چرخ هرزگرد برقرار شده است. لطفا با واحد فروش تماس بگیرید

مهمان

مهمان

27/بهمن/1400 15:44

سلام من دنبال ساختن دستگاه pantorouter و یا به بیانی دیگر pantograph router هستم ممنون میشم راهنماییم کنید.
البته اگر سخت هست یه مورد ساده تر و مطمینا بسیار پر طرفدار راهنمای ساخت table saw fence و یا miter saw station با پروفیل آلمینیوم.
ببخشید که انگلیسی نوشتم چون معادل دقیق فارسی را بلد نبودم

مهمان

مهمان

27/بهمن/1400 16:21

با سلام خدمت شما بازدید کننده ی گرامی
متاسفانه ما تخصصی در مورد فریم مد نظر شما نداریم. ما می توانیم بر اساس نقشه ی مورد نظر شما پروفیل مهندسی مناسب و یراق آلات مربوطه اش را به شما پیشنهاد بدیم

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید